Alla inlägg under oktober 2012

Av klara - 31 oktober 2012 19:58

Halv 8 hos mig slutar och nu är det dags för bonde söker fru han som äger kameler är så cool! Haha ska bli kul och se kvällens avsnitt ! Älskade hjärtat har tänt ljus och gjort det mysigt !:) underbar kväll god kväll på er alla!:)

Av klara - 31 oktober 2012 15:30

Varför är det så svårt att få jobb . Men är ju beroende av pengar hella tiden skulle vara skönt att bli oberoende ekonomisk i bland men det blir man nog inte i Boden hahaXD men vore inte fel med en bra framtid ekonomisk alltså!:) hm... Frågan är var och hur vägen dit öppnar! Hehe älskar programmet som gick på 3:an svenska Hollywoodfruar ! Maria montazami hon är så underbart härlig och fint hem med underbara möbler !:).

Av klara - 31 oktober 2012 12:22

Då har man dammsugit och skurat hela lägenheten luktar underbart gott nu!:) och hjärtat tar tvätten och disk !:) så nu är det fint hemma igen !:) älskar den här lukten !!!:) nu blir det tv och mys !:)

Av klara - 31 oktober 2012 10:45

Nu blir det tidig lunch med köttbullar sås och pasta!:) fy vad gott redo för dagen !:))

Av klara - 30 oktober 2012 15:28

Psykologi är intressant att läsa och man lär sig förstå folk bättre åter igen en bra bok som jag har läst med starka känslor och tankar. Nu blir det tv och lite tid på datan behöver ju skor för all snö som kommer så måste se vad jag vill ha!:) sen kan jag glädja mig åt att snart far man till Örebro ska bli skoj :)! Såg vädret för veckan ska bli intressant att gå i ! Hehe ne ni får ha det så bra så ska jag se på tv :)!

Av klara - 30 oktober 2012 12:27

Då har hjärtat och jag vart på stan och lånat lite nya böcker !:) sjukt bra var boken så nu vänder jag mig till det intressantaste böckerna :) så en läs dag blir det!:)

Av klara - 29 oktober 2012 15:21

Då är man med hjärtat på opalen kaffe drink och hans svarta kaffe . Mys i vintermörkret och så blir det hem och läsa nya boken jag lånade ''Det farliga sverige'' verkar bra!:) mitt hjärta är så söt när han läser i sin nya bok hihi!!:) // ha det bäst!

Av klara - 27 oktober 2012 17:14

Nu är det bara några timmar kvar tills hjärtat ska jobba:( men laddar upp med chips och coola och så har jag ju D hemma med mig!

Presentation


hej alla läsare!
Jag heter klara och är 17 år och bor med min sambo robban som är 29år och sen våra underbara djur !
Ni kommer få följa oss i vardagen och resor å andra saker med!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards